REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  StickerMania.pl

 

Prosimy o zapoznaniem się z treścią regulaminu sklepu internetowego  StickerMania.pl  przed podjęciem zakupu  

Niniejszy regulamin określa zasady i regulacje korzystania ze Strony internetowej StickerMania.pl, znajdującej się pod adresem https://stickermania.pl/ i jest to jedyny oficjalny adres sklepu.

Nie ponosimy odpowiedzialności za skutki korzystania z innych stron internetowych, które podszywają pod Nasz sklep lub wykorzystują Naszą nazwę handlową lub znak towarowy bez naszej zgody.

Wchodząc na tę stronę zakładamy, że akceptujesz niniejsze warunki. Nie kontynuuj korzystania ze strony StickerMania, jeśli nie zgadzasz się na wszystkie warunki regulaminu  określone na tej stronie.

  1. Postanowienia ogólne
  • Niniejszy sklep zajmuje się wyłącznie sprzedażą internetową towarów tj. naklejek, na określonych warunkach , wyłącznie na stronie internetowej.

1.2. Niniejszy regulamin określa warunki korzystania ze strony internetowej StickerMania.pl sprzedającej naklejki

 

1.3. Korzystając ze Strony, użytkownik akceptuje i zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa.

 

1.4 Użytkownik zobowiązuje się regularnie zapoznawać się z treścią regulaminu w celu śledzenia ewentualnych zmian .

 

 1.5 Niniejszy regulamin podlega polskiemu prawu i wszelkie spory wynikające z korzystania ze Strony będą rozstrzygane na drodze porozumiewawczej obu stron lub  przez właściwe sądy powszechne.

 

1.6  Znaki firmowe , towarowe oraz logo strony StickerMania.pl są własnością firmy , niedozwolone jest zatem stosowanie ich samowolnie .

 Niedozwolone jest używanie logo StickerManii lub innych dzieł objętych znakiem towarowym firmy bez zgody firmy podjętej na odpowiednich warunkach .

1.7  Właścicielem Firmy StickerMania działającej pod adresem https://stickermania.pl/ jest osoba fizyczna Tomasz Bień

 

1.8  Adres Korespondencyjny : Kochanowskiego 11/8 , Zabrze 41-800

nr. tel. : 884 652 103 

 

1.9 Informacje o produktach podane na stronie internetowej StickerMania.pl , w szczególności ich opisy ,parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego

 

Na podstawie niniejszego regulaminu Użytkownikowi NIE WOLNO:

 

Sprzedawać, wypożyczać lub udzielać sublicencji na materiały z StickerMania

 

Reprodukować, powielać lub kopiować materiały z StickerMania

 

Redystrybuować zawartości z Stickermania

 

Niniejsza Umowa zaczyna obowiązywać w dniu jej zawarcia. 

  1. Zawarcie Umowy / Przyjmowanie zamówień 

2.1. Złożenie zamówienia przez klienta na stronie internetowej Sklepu oznacza złożenie oferty zawarcia umowy sprzedaży towaru lub usługi, zgodnie z treścią Regulaminu. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta. Zawarcie umowy następuje na podstawie art.66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego

 

2.2. Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

2.3. Realizacja zamówień następuje w momencie opłacenia przez klienta swojego zamówienia według danych podanych w zamówieniu zgodnie z wybranym przez niego sposobem płatności podanym i dostępnym na stronie .

 

2.4. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po odpowiednim wypełnieniu formularza zamówienia.

2.5. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowość i jakość dostarczonej grafiki oraz to, że nie narusza ona praw autorskich lub znaków towarowych osób trzecich. Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne roszczenia, szkody lub kary wynikające z nielegalnego lub nieautoryzowanego użycia takich grafik.

 

  1. Zamówienia i sprzedaż

3.1. Zamówienia na naklejki można składać poprzez formularz zamówienia dostępny na Stronie.

 

3.2. Istnieje możliwość personalizacji zamówienia  naklejek na specjalne życzenie klienta dostosowanego do jego indywidualnych potrzeb , według przedstawionego przez niego opisu bądź wzoru wstępnej grafiki wizualnej naklejek .

-Nie ponosimy odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich lub znaków towarowych przez grafiki dostarczone przez klientów do celów personalizacji naklejek. Klienci są zobowiązani do zapewnienia, że mają prawo do korzystania z wszelkich grafik, które nam przesyłają, i że nie naruszają one praw własności intelektualnej osób trzecich. Nie sprawdzamy, czy dostarczone grafiki są chronione prawami autorskimi lub znakami towarowymi, i nie ponosimy odpowiedzialności za żadne roszczenia, szkody lub kary wynikające z nielegalnego lub nieautoryzowanego użycia takich grafik.

 

3.3. Zamówienia personalizowane będą realizowane do 14 dni (roboczych) od momentu złożenia zamówienia , którego można dokonać w sposób mailowy bądź poprzez bezpośredni kontakt z wykonawcą tj. StickerMania.pl  podanym na Stronie internetowej firmy . Termin ten będzie zależny od przewoźników.

 

3.4. Warunki sprzedaży, w tym ceny, dostępność produktów i opcje dostawy, są podane na Stronie i mogą być przedmiotem zmiany bez uprzedzenia.

 

3.5. Po złożeniu zamówienia, użytkownik otrzyma potwierdzenie zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi płatności i dostawy w sposób mailowy.

 

3.6.  Warunkiem sprzedaży produktu klientowi jest akceptacja regulaminu , a także odpowiedni  wybór przez niego rodzaju , wielkości oraz koloru naklejek .

  Klient zobowiązany jest również do bezpośredniego opłacenia zakupionego przez niego produktu według dostępnych opcji podanych przez sprzedającego.

 

-Zamówienia przyjmowane są automatycznie  przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

-Informacje znajdujące się na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego Produktu.

 

-Przedmiotem zawarcia Umowy sprzedaży są usługi poligraficzne których właściwości zostały określone przez Klienta podczas procesu zakupowego. Kupujący składając zamówienie powinien zapoznać się z Regulaminem i podjąć decyzję o zaakceptowaniu lub nie zaakceptowaniu treści Regulaminu.

 

-Dane podawane przez Klienta podczas składania zamówienia, zawierać muszą rzetelne i zgodne ze stanem faktycznym informacje.

 

-Zamówienia składane w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą przyjmowane do realizacji w najbliższym następującym dniu roboczym.

 

-Zamówienie zostanie przekazane do realizacji z chwilą, gdy Klient dokona płatności za zlecenie które zostanie zaksięgowane na koncie StickerMania

 

-Zamówienie, które nie zostało opłacone, po 30 dniach, zostanie automatycznie anulowane.

-Klient, który opłacił anulowane Zlecenie przelewem, najdalej w ciągu 14 dni roboczych otrzyma zwrot środków.

 

  1. Płatności i ceny

4.1. Płatności za zamówione naklejki można dokonać zgodnie z dostępnymi na Stronie opcjami płatności, takimi jak: przelew bankowy

 

4.2. Ceny Produktów podane są w złotych polskich i zawierają: koszt obsługi Zamówienia, koszt Produktu, pakowania, kartonu i podatek VAT, o ile w opisie Produktu nie zaznaczono inaczej. Podane ceny nie zawierają kosztów dodatkowych opcji niestandardowych, takich jak: dopłaty za wysyłkę na wiele adresów.

4.3. Termin płatności

Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony towar lub usługę przed jego wysyłką, w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. Płatność należy dokonać na konto bankowe Sprzedawcy o numerze: 92 1050 1588 1000 0097 1942 9681, z dopiskiem: numer zamówienia

 

  1. Dostawa

5.1. Dostawa Produktów ograniczona jest do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

 

-Dostawa zamówionych Produktów odbywa się za pomocą Poczty Polskiej lub przez Paczkomaty.

 

-Każdy Produkt ma swój określony termin realizacji dostawy.

 

-Klient ma obowiązek dokładnego zapoznania się z przedstawionymi na stronie terminami dostaw.

 

5.2. Strona dokłada wszelkich starań, aby zamówione naklejki zostały dostarczone w ustalonym terminie. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane czynnikami niezależnymi, takimi jak siła wyższa, trudności logistyczne itp.

 

– Opóźnienia w realizacji zleceń wynikające ze wspomnianych powodów nie pociągają za sobą odpowiedzialności odszkodowawczych Strony względem Klienta.

 

  1. Reklamacje i zwroty

6.1. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub niezgodnego towaru, użytkownik powinien niezwłocznie skontaktować się ze Stroną w celu zgłoszenia reklamacji.

 

6.2.  W celu  reklamacji klient zobowiązany jest do kontaktu mailowego podanego na stronie .

 

6.3. W przypadku zwrotu towaru, użytkownik powinien postępować zgodnie z zasadami określonymi w polityce zwrotów dostępnej na Stronie.

 

6.4. Po odstąpieniu od umowy, Klient powinien odesłać towar do Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

 

6.5. Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

6.6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania , w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

6.7. Jeżeli towar został dostarczony do Klienta w opakowaniu foliowym typu blistra lub innym opakowaniu zabezpieczającym przed otwarciem po dostarczeniu (np. Opakowanie z plombami), prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku gdy opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

6.8. Jeżeli towar dostarczony przez Sklep ma wadę, Klient ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Prawo to przysługuje Klientowi niezależnie od prawa do reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji.

 

6.9. Klient powinien zawiadomić Sklep o wadzie towaru i swoim wyborze sposobu dochodzenia roszczeń w terminie dwóch miesięcy od jej stwierdzenia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

 

6.10. Jeżeli Klient zdecyduje się na obniżenie ceny, Sklep dokonuje zwrotu różnicy między ceną pierwotną a ceną obniżoną, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymał oświadczenie o obniżeniu ceny.

6.11. 

Art. 38. prawa konsumenta. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość

§3. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przedmioty takie nie podlegają zwrotom bądź reklamacji.

 

  1. Polityka zwrotów / Prawo odstąpienia od umowy 
  • Zgodnie z Art.27 Prawa Konsumenckiego Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie do dni 14 od chwili otrzymania towaru bez podawania przyczyny rozwiązania umowy nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów; z wyjątkiem kosztów określonych w  33 oraz 34; termin odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia informacji o tym prawie (art.29.2)
  • Bieg odstąpienia od umowy będzie zgodny z Art.28.

7.3 Klient może ubiegać się o prawo do zwrotu zakupionego towaru poprzez bezpośrednie skontaktowanie się z firmą według informacji ziszczonych na stronie .

 

7.4. Konsument może odstąpić od umowy składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy ;  Do zwrotu towaru klient zobowiązany jest do wypełnienia dokładnie formularza zwrotu dostępnego na stronie .

 

7.5.  Formularz zwrotu obowiązuje zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 1 .

 

7.6.  Jeżeli klient nie został poinformowany o prawie  odstąpienia od umowy , prawo te wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu , o którym mowa w art.27

 

7.7.  Zgodnie z art.31 W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się nie zawartą ; a także gdy klient rozwiązał umowę w momencie zanim przedsiębiorca przyjął ofertę od klienta.

 

7.8.  Zwrot płatności będzie dokonywany w takiej samej formie zapłaty jakiej podjął się konsument , lub inny jeśli konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu , który nie wiąże się dla konsumenta z żadnymi kosztami ; zgodnie z art.32.3 zwrot płatności może zostać wstrzymany przez przedsiębiorcę do momentu otrzymania zwrotu zamawianego towaru lub otrzymania potwierdzenia zwrotu towaru oraz zgodnie do art. 33.

 

7.9.  Zgodnie z art.34 Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie , jednak nie później niż 14 dni od dnia , w którym odstąpił od umowy , chyba że przedsiębiorca zaproponował , że sam odbierze rzecz.Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem .

 

7.10. Zgodnie z art.35 ust.1 Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art.15 ust.3 oraz art.21 ust.2, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

 

7.11. Zgodnie z art.37 ust.1 W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość   lub poza lokalem przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta , jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą . Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem umów , z wyjątkiem kosztów określonych w art.33,art.34 ust.2,art.35.

 

7.12. Odnośnik do strony gdzie znajduję się wzór odstąpienia od umowy znajduję się w stopce strony internetowej tj. Na samym dole strony

  1. Przetwarzanie danych osobowych

8.1. Administratorem danych osobowych klientów sklepu internetowego jest StickerMania.pl ul. Kochanowskiego 11/8 , 41-800 Zabrze

 

8.2. Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.

 

8.3. Dane osobowe klientów są przetwarzane w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:

 

– realizacja umowy sprzedaży lub świadczenia usługi – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. 2019 poz. 900);

– dochodzenie roszczeń wynikających z umowy – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem administratora jest ochrona jego praw;

 

– marketing własnych produktów lub usług – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem administratora jest promocja swojej działalności;

 

– analityka i statystyka – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem administratora jest badanie preferencji i zachowań klientów oraz poprawa jakości usług.

 

8.4. Dane osobowe klientów są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, a także przez okres wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia zgody przez klienta. W szczególności:

 

– dane osobowe przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży lub świadczenia usługi są przechowywane przez czas trwania umowy i do upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, który wynosi zazwyczaj 3 lata, chyba że inny termin przedawnienia wynika z przepisów prawa lub z umowy;

 

– dane osobowe przetwarzane w celu wystawiania faktur, rachunków i dowodów księgowych są przechowywane przez czas wymagany przez przepisy podatkowe, który wynosi zazwyczaj 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku;

 

– dane osobowe przetwarzane w celu marketingu własnych produktów lub usług są przechowywane do czasu wniesienia sprzeciwu przez klienta lub do momentu ustania prawnie uzasadnionego interesu administratora;

 

– dane osobowe przetwarzane w celu analityki i statystyki są przechowywane do czasu wniesienia sprzeciwu przez klienta lub do momentu ustania prawnie uzasadnionego interesu administratora.

 

8.5. Odbiorcami danych osobowych klientów mogą być podmioty współpracujące z administratorem w zakresie świadczenia usług związanych z prowadzeniem sklepu internetowego, takie jak: dostawcy systemów informatycznych, usług hostingowych, płatności elektronicznych, dostawy towarów, obsługi księgowej, prawnej lub doradczej. Administrator może również udostępniać dane osobowe klientów organom publicznym na ich żądanie, w zakresie i na warunkach określonych w przepisach prawa.

 

8.6. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Klient ma również prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, jeśli zgoda była podstawą prawną przetwarzania danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8.7. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, jeśli uważa, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO lub innych aktów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych.

 

8.8. Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy sprzedaży lub świadczenia usługi. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia realizację zamówienia i świadczenie usługi przez sklep internetowy. 

Ochrona danych osobowych

. Strona gwarantuje ochronę prywatności i przetwarzanie danych osobowych użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz polityką prywatności dostępną na Stronie.

 

  KLAUZULA POUFNOŚCI  I POLITYKA PRYWATNOŚCI

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), pragniemy państwa poinformować o następujących zasadach przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych (ADO)

Tomasz Bień stanowiący właściciela dla strony StickerMania.pl

Kochanowskiego 11/8 , 41-800 Zabrze      e-mail: stickermaania@gmail.com 

6.3. Dane dotyczące użytkowników serwisu nie będą przekazywane ani sprzedawane firmom ani osobom trzecim.

 

6.4. Dane przekazywane przez Użytkowników będą wykorzystane jedynie w celu komunikacji i realizacji usług.

 

6.5. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych, poprawienia ich oraz usunięcia.

 

6.6. Strona korzysta z Google Analytics, aczkolwiek zbierane dane mają wyłącznie charakter statystyczny i służą jedynie do ulepszania strony i oferty dla klientów.

 

6.7. Adresy IP osób odwiedzających niniejszą stronę nie są przetwarzane.

 

6.8. Weryfikacja opinii:

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji opinii o produktach i usługach publikowanych na stronie internetowej sklepu.

Sprzedawca weryfikuje opinie pod kontem autentyczności, zgodności z prawdą i zasadami netykiety.

Sprzedawca nie publikuje opinii zawierających treści obraźliwe, nieprawdziwe lub naruszające prawa innych osób.

Sprzedawca ma prawo usunąć opinię, która nie spełnia kryteriów weryfikacji, bez uprzedzania i uzasadnienia.

Inspektor ochrony danych osobowych (IOD)

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 

ADO przetwarza Państwa dane w celu :

I . Prowadzenia działań marketingowych związanych z prowadzoną działalnością zgodnie z Art.6 ust.1 lit a RODO oraz Art.6 ust.1 lit f RODO 

  1. Współpracy z firmami zewnętrznymi z którymi ADO ma podpisaną umowę na świadczenie usług zgodnie z Art.6 ust.1 lit b RODO 

III. Przyszłego dochodzenia roszczeń zgodnie z Art.6 ust.1 lit f RODO

 Obsługi reklamacji

 Realizacji umowy

W celach kontaktu w sprawach związanych z wykonaniem Umowy głównej w celach administracyjnych , w tym związanych z organizacją współpracy i nadzorem nad wykonywaniem Usług lub realizacji innych zobowiązań lub uprawnień realizowanych na podstawie Umowy głównej, w celach dowodowych związanych wykonaniem Umowy głównej , w celu dochodzenia roszczeń związanych z realizacją Umowy głównej . 

*Okres przechowywania danych osobowych : Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora co najmniej przez okres obowiązywania umów zawartych pomiędzy firmami, a jeśli będzie to niezbędne dla celów dowodowych – dane osobowe mogą być przechowywane także do czasu przedawnienia rozszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub zakończenia postępowania z tytułu prowadzonej działalności lub zakończenia postępowania sądowego związanego  z w/w umowami.

W przypadku pojawienia się innego celu niż wymieniony powyżej obowiązek informacyjny zostanie Państwu przekazany bezpośrednio w formularzu lub podczas pierwszej czynności skierowanej do Państwa. 

VI.Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

– Firmom kurierskim, w celu dostarczania zamówionego towaru,

– Firmom księgowym, w celu wystawiania i przechowywania faktur,

– Firmom hostingowym, w celu zapewnienia działania i bezpieczeństwa strony sklepu,

– Podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, np. Organom podatkowym, organom ścigania, sądom itp.

Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

 

Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a lub b RODO:

 

-prawo dostępu do treści danych

 

-prawo do sprostowania danych

 

-prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)

 

-prawo do ograniczenia przetwarzania danych

 

-prawo do przenoszenia danych

 

Jeżeli podstawią prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO:

 

-prawo dostępu do treści danych

 

-prawo do sprostowania danych

 

-prawo do ograniczenia przetwarzania danych

 

Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit e lub f RODO:

 

prawo dostępu do treści danych

 

prawo do sprostowania danych

 

prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)

 

prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych

 

 Prawo do cofnięcia zgody:

Jeżeli przetwarzanie odbywa się, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) dane będziemy przetwarzać do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w każdej chwili, przesyłając wiadomość e-mail na adres wskazany powyżej lub osobiście w siedzibie Administratora bądź poprzez zmianę ustawień konta użytkownika na stronie sklepu.  Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.  

 

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Jeśli dopatrzą się Państwo naruszeń ze strony ADO, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

Bezpieczeństwo danych:

Państwa dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z postanowieniami RODO, na piśmie lub w formie elektronicznej, w celach podanych powyżej oraz przy wykorzystaniu odpowiednich metod, służących zagwarantowaniu bezpieczeństwa i poufności danych osobowych zgodnie z art. 32 RODO. Współpraca pomiędzy naszą firmą, a podmiotami biznesowymi jest regulowana przez odpowiednie przepisy prawa.

 

Odbiorcy danych:

 

W związku z przetwarzaniem danych, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, takim jak:  

 

Właściwym podmiotom administracji publicznej i samorządowej w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

 

Firmom świadczącym usługi na rzecz ADO, a w szczególności w zakresie: ochrony danych osobowych, podmiotom wykonującym usługi audytu, obsługi informatycznej, oprogramowania komputerowego, finansowe, ubezpieczenia, serwisu urządzeń, korespondencyjne.

 

Innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla administratora.

 

  1. KLAUZULA RĘKOJMI ( DOT. ODPOWIEDZIALNOŚCI) 

9.1. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do niewielkich odchyleń w wyglądzie i jakości naklejek od wzorów zaprezentowanych na stronie internetowej. Naklejki są wycinane ręcznie i mogą występować drobne różnice w kolorach, kształtach lub rozmiarach. Jakość druku naklejek może być również uzależniona od kondycji drukarki i mogą pojawić się małe defekty, takie jak zabrudzenia lub linie. Kupujący wyraża zgodę na te różnice i uznaje je za nieistotne dla właściwości i przeznaczenia naklejek z chwilą akceptacji regulaminu.

 

  1. Terminologia

 Do niniejszych Warunków, Oświadczenia o ochronie prywatności i Zastrzeżenia odpowiedzialności oraz do wszystkich Umów ma zastosowanie następująca terminologia: „Użytkownik”,”Klient”, „Ty” i „Twoje” odnoszą się do Ciebie, osoby logującej się na tej stronie internetowej. „Firma”, „Nasi”, „My”, „Nasz” i „Nas” odnoszą się do naszej Strony. „Strona”, „Strony” lub „Nas” odnoszą się zarówno do Klienta, jak i do nas samych. Wszystkie warunki odnoszą się do oferty, akceptacji i rozpatrzenia płatności niezbędnej do podjęcia procesu naszej pomocy Klientowi w najbardziej odpowiedni sposób, w wyraźnym celu zaspokojenia potrzeb Klienta w zakresie świadczenia określonych usług Strony, zgodnie z podleganiem obowiązującemu prawu polskiemu. Jakiekolwiek użycie powyższej terminologii lub innych słów w liczbie pojedynczej, mnogiej, z użyciem wielkich liter i/lub on/ona, jest traktowane jako wymienne i dlatego odnosi się do tego samego.

 

Sklep internetowy StickerMania.pl – serwis internetowy prowadzony przez Tomasza Bień, umożliwiający zakup i sprzedaż naklejek.

Tomasz Bień – osoba prowadząca sklep internetowy i właściciel StickerMania.pl

 Użytkownik – osoba korzystająca z serwisu StickerMania.pl

 

  1. Usługi świadczone drogą elektroniczną
    • Sprzedawca świadczy na rzecz Kupujących następujące usługi drogą elektroniczną:

 – umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego,

 

 – umożliwia założenie i prowadzenie konta klienta w Sklepie Internetowym,

 

 – umożliwia zapisanie się i otrzymywanie newslettera z informacjami o produktach i promocjach w Sklepie Internetowym,

 

 – umożliwia dodawanie opinii o produktach oferowanych w Sklepie Internetowym.

 

  • Usługi świadczone drogą elektroniczną są bezpłatne, z wyjątkiem kosztów transmisji danych ponoszonych przez Kupującego zgodnie z umową zawartą z jego dostawcą usług internetowych.

 11.3. Aby skorzystać z usług świadczonych drogą elektroniczną, Kupujący powinien spełniać następujące wymagania techniczne:

 

 – posiadać urządzenie z dostępem do internetu i przeglądarkę internetową obsługującą pliki cookies i JavaScript,

 

 – posiadać aktywny adres e-mail,

 

 – w przypadku usługi newslettera, wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od Sprzedawcy na podany adres e-mail,

 

 – w przypadku usługi konta klienta, zarejestrować się i zalogować się do konta klienta za pomocą podanego adresu e-mail i hasła.

 

  • Kupujący może w każdym czasie zrezygnować z usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez:

 – złożenie oświadczenia o rezygnacji z usługi drogą e-mailową na adres Sprzedawcy lub pisemnie na adres Sprzedawcy,

 

 – w przypadku usługi newslettera, kliknięcie na link “wypisz się” znajdujący się w każdej wiadomości e-mail wysyłanej przez Sprzedawcę w ramach tej usługi,

 

 – w przypadku usługi konta klienta, usunięcie konta klienta w ustawieniach konta lub poprzez kontakt z Sprzedawcą.

 

11.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zaprzestania świadczenia usług drogą elektroniczną w przypadku naruszenia przez Kupującego postanowień regulaminu, naruszenia praw lub dóbr osób trzecich, lub z innych uzasadnionych przyczyn, o czym poinformuje Kupującego drogą e-mailową lub pisemnie.

 Postanowienia końcowe

 

 Strona zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie w dowolnym momencie. Zmiany będą publikowane na Stronie i będą obowiązywać od momentu ich opublikowania.

 

 W przypadku sporów lub innych niedogodnień wynikających z korzystania ze Strony internetowej , strony będą dążyć do rozwiązania ich drogą negocjacji. Jeżeli negocjacje nie przyniosą rezultatu, spór zostanie poddany sądowi właściwemu dla siedziby Strony.

 

  W przypadku naruszenia postanowień regulaminu przez użytkownika, sprzedający ma prawo podjąć odpowiednie działania takie jak ograniczenie lub zawieszenie dostępu do Strony , a także na odpowiednie działania prawne.

 

 Zachęcamy do korzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów tj. :

-poprzez bezpośredni kontakt z sprzedającym np. Poprzez adres email :stickermaania@gmail.com

– w drodze mediacji pozasądowej ( więcej informacji dostępnych na stronie gov.pl)

– przy pomocy platformy ODR -Online Dispute Resolution , służącej do internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich dostępnej pod linkiem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL  

 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy:

 

-Kodeksu Cywilnego,

 

-Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę

wyrządzoną przez produkt niebezpieczny,

 

-Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o mianie Kodeksu cywilnego,

 

-Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.